måndag 17 december 2007

Kommentar till mina fonder

Jag har som ni ser ganska många fonder från SHB & Robur. Dessa har jag haft länge och de har gått bra men det känns som om det är dax att tänka om på dessa!

Jag har alla SHB-fonderna i en fondförsäkring och den funderar jag lite på nu. Ska in och ändra om har jag tänkt!

Jag är FÖR långsiktig planering/placering MEN för bästa avkastning tror jag att man ska köra mode-fonder med en aktivare placering. I en försäkring går ju detta alldeles utmärkt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Intressant sida mer fakta än miljonären, där jag hittade din adress. Tycker att miljonären börjar bli dryg klankar mest på dem som inte tycker som han, sedan skriver folk in och klankar på honom. Det börjar att bli tröttsamt. Kommer att kolla in din sida istället i fortsättningen. Är själv nybörjare på fonder. Har inte börjat att investera än vill lära mig lite mer först. Lär mig genom att titta över mina PPM fonder. Ha D gött

Anonym sa...

Tack!
Vad roligt att du gillar den! Kommer varva fakta med hur jag själv resonerar och hur jag gör.
Jag har ju en plan om att bli ekonomiskt oberoende och den kommer också att kunna följas här. från idé och utvecklig.

//KM