söndag 6 januari 2008

Mitt Safety-net

Som ni kanske har sett så har jag länkat till några sidor som är viktiga för mig. Jag är inne på de bloggar som jag länkat till flera gånger dagligen och affärssidorna åtminstone 1 gång per dag.

Detta är för att ni alla är viktiga för mig. Jag har läst era bloggar långt innan jag startade min egen blog och värdesätter den infon som jag får av er via era bloggar. Jag har också fått förtroende för ert sätt att få fram och presentera era tankar om ekonomi och placeringar (i synnerhet).

Varje dag söker jag runt, kollar era bloggar och kollar in de bloggar som ni länkar till. Hittar jag någon mer intressant så kollar jag upp den några dagar och sen läggs den till i min länklista.

För mig har det alltså ett stort värde att få läsa era bloggar och få ta del av er info. Jag försöker också vara aktiv i att kommentera era bloggar vad gäller teser jag har om ditt och datt och jag får alltid trevliga svar och trevligt bemötande.

Jag lär mig hela tiden!

Själv förväntar jag mig väl inte att LÄRA ut något direkt men kanske inspirera någon vad gäller vikten av att spara och ge insyn i en vanlig mammas vardag med min kamp för att få pengarna att jobba för mig och min familj.

Vill som sagt att ni ska veta att ni är viktiga för mig och att det är därför att jag kommenterar så mycket i era bloggar för att jag värdesätter svaren! Inte bara för att vara tjatig och frågvis...
;0)

//KM

3 kommentarer:

Per Penning sa...

Jag kunde inte sagt det bättre själv. Ekonomibloggarna är ett motivationsnätverk för mig. Och din blogg är en av de nya favoriterna!

Jag kan tipsa om http://reader.google.com som jag använder för att kolla upp nya inlägg.

Växla ner sa...

tycker det är jättekul när du är hos mig och kommenterar. Och håller med ovan talare att bloggarna motiverar mig starkt

Karriärmorsa sa...

Per Penning & ekonomisanering;

Tack för feed-back. Ska kolla in länken!

Det är ju faktiskt ett eget litet nätverk vi ekonomibloggare har!
Ovärderlig stöttning!!

Kul att några ÄVEN är småbarnsföräldrar!!

//KM