måndag 7 januari 2008

Slut på ledigheten!

Skönt att vara tillbaka på jobbet igen! Ledigheten har varit skön men väl lång...

Jag har dock lärt mig mycket och haft til att undersöka många saker som jag varit nyfiken på. Jag är också enormt tacksam för all respons som bara fått mig att gräva djupare och ta reda på ännu mer - vilket ju alltid är bra.

Nu ska dessa intryck smälta några dagar och sen ska ev strategin revideras efter alla nya rön! Strategi är ju som budget - ett levande dokument!

Jag tänker även lägga upp min budget på bloggen och aktivt följa den med månadsrapporter som med intäkter/utgifter. Många saker är ju nya för oss detta året - som familj och yrkesarbetande. Vi har en 1 -åring i hushållet och min sambo ska återgå till sitt jobb under våren. Hur mitt jobb påverkar budgeten vet vi ju inte riktigt heller då jag bara haft jobbet i ca 3 mån.
Så min budget är full av antagande som ska rättas till.

Mycket jobb kvar alltså men det ska bli en spännande resa!

//KM

Inga kommentarer: