torsdag 24 januari 2008

Snart månadsavstämning

...och det känns fortfarande inget kul...

Jag har inte ens kännt mig motiverad att titta över ungarnas sparande heller...

Vårt egen stooora spar-projekt ligger också på is. Men snart gäller det! Lönen kommer på fredag och då ska vi se om vi kan avsätta nått till sparande?
I månadsskiftet ska jag även städa bland ungarnas fonder för att förbereda inför deras nya sparande. Vi har även sagt att vi ska se över vårt pensionsparande genom att titta på minpension.se i helgen för att kolla läget.
Den är ju ett stort tillskott i vår plan att sluta jobba om kanppt 20 år.

Ganska mycket positivt från sajterna idag iaf;

"Kina håller ångan uppe" - vilket känns bra då jag investerar just i Kina!

"Botten är nådd!" - jag är faktiskt benägen att hålla med!
"Köpläge i aktier"
"Bäddat för uppgång" - enl teknisk analys (som jag ju är ett fan av!)

//KM

3 kommentarer:

Per Penning sa...

Nej, jag håller med dig.. ..dethär månadsskiftet känns som en rysare. :(

Anonym sa...

betala dig själv först, glöm inte det.

Karriärmorsa sa...

Betala mig själv??
Hur menas??

//KM