tisdag 8 januari 2008

Nytt sidelement i kanten!

Ska försöka följa upp vår budget. Vet bara inte hur jag ska få det överskådligt??
Som jag nu har tänkt så visas "Bolån" 1% visar hur mycket av det jag beräknat för året som är förbrukat, 0.5% sen är den del på året som har passerat.

Tänkte ev göra samma sak med mina sparmål på de olika sparformerna jag har mot målen jag satt upp.

Har någon tips hur det kan bli mer överskådligt? Eller bättre framställt?

Jag ska redovisa hela budgeten i ett vanligt inlägg med egen etikett.

Eller jag vet inte, budget kanske inte alls är intressant i sammanhanget??

Rådvill...

Hjälp...!?

//KM

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Gör som jag! ;)
kolla in VF (en tidning) sök med orden "grattis lisa" och se om du hittar det.
kram från lisafisa

Karriärmorsa sa...

Hej du!!
Jag ska kolla det!

Tack!

//KM

Per Penning sa...

Antagligen är jag trög, men jag fattar inte vad 'pocenten' betyder? :-)

Karriärmorsa sa...

Du, viktigpetter...
Kommer du inte ihåg "Olle & Helge", deras sätt att säga procenten kan väl stavas så...?

//KM

Ps: Snart tillbaka ska bara köra stavningskontroll på mr Pennings blogg...


;0))

//KM