tisdag 18 mars 2008

18 mars Tisdag - Tillbaka på jobbet!


Gick upp i ottan! Försov mig nästan... Klockan var 6.07 innan jag kom upp. Jag är en sådan person som aldrig behöver ställa klockan, tills nu kanske...
Jag vaknar faktiskt alltid ändå.

Ingen frukost, men en kopp kaffe. Räknade helt kallt på att vi skulle få frukost till förmiddagsmötet ;0)
Bilfärd på en dryg timme i ca 10 mil. Mötte upp med de andra, två kollegor och två entreprenörer. Vi körde runt i en dryg timme innan frukost. Lyxig hotellfrukost - den bästa sorten!
Härlig utsikt också!

Totalt var vi ute i ca 4 timmar på morgonen sen var det dax för nästa möte...

Lunchmöte, men jag hade ätit så mycket frukost att jag faktiskt inte orkade nån lunch!
Mötet gick snabbt. Inga beslutspunkter, bara en ny datum för kompletterande av handlingar.

Sen var det dax för hemfärd. Många mil i ett härligt väder!


Var hemma vid 16-tiden och nu har jag precis tagit en god kopp kaffe och några knäckisar med laxröra!

Ikväll blir det "House" på 4an kl 21.00.

//KM

Inga kommentarer: