fredag 21 mars 2008

Simplicity Indien


Har läst runt en del på nätet om just Simplicity Indien.

Den är ju väldigt låg nu men inte mycet talar för att det vänder nu iaf. den kan nog gå ner ytterligare en bit.

Jag har en del pengar i den fonden. Mycket för mig men "bara" 10% av mina totala tillgångar.

Frågan är om det kan vara läge att köpa på sig ytterligare andelar snart?

Har fonden potential att gå upp igen? Ja troligtvis på lång sikt.

Indien verkar ha framtiden för sig. Mycket talar för landets framtid.

Vad hade ni gjort? Ni som har fonden, vad gör ni?


//KM

3 kommentarer:

Kerla sa...

Jag har kvar de. Eftersom jag inte sålde i tid så får det vara nu.

Däremot funderar jag också på att köpa lite mer. Men har inte gjort det än.

Admin sa...

Jag tror på Indien i det långa loppet, mer än Kina. Men det är bara en känsla jag har.

Har 10% i PPM och byter inte ut dem.

Karriärmorsa sa...

Jag håller nog med. Behåller och hoppas på en uppgång!

//KM