måndag 10 mars 2008

Min bakgrund - del I BARNDOMEN

Blev lite inspirerad av Per Penning & Finanskvinnan - när jag läst deras bakgrunder.

Här kommer en ganska kort sammanfattning av min!

Jag föddes i en mindre stad för 30+ är sedan. Min mamma var sekreterare och min pappa jobbade som byggare på annan ort och vara bara hemma på helgerna.
Jag började hos dagmamma vid 6 månaders ålder som var brukligt då. (Hemska tanke!!!)
Någonstans i den vevan köpte mina föräldrar tomt på en mindre ort och när huset i stort var klart så flyttade vi dit. Ungefär då föddes mitt lillasyskon.
Fortsatte hos dagmamma. Min pappa, ihop med några andra, startade ett litet anläggningsföretag och mamma återgick till kontorsarbete 50-75%.
Från jag var ca 8 år semestrade vi utomlands. Vi bilade oftast och bodde i campingstugor.
Nån enstaka gång åkte vi skidor - alltid i Sverige.
Så här såg väl livet ut i stort de första 15 åren...
Jösses vad snabbt det gick!

Kanske jag är yngre än vad jag trodde???

//KM

2 kommentarer:

Per Penning sa...

Ser fram emot en spännande fortsättning. :)

Karriärmorsa sa...

Hahaha...
"spänningen" är oooolidlig!!

//KM