måndag 10 mars 2008

Lite om inre rikedom...

...ganska intressant att läsa nått annat "meningsfullt" efter att ha glott på börsen 50 gånger idag!

Artikeln och utdragen är hämtade från Aftonbladet.

"Oavsett hur du vill förändra ditt liv måste du ha en klar vision för att lyckas. Och det är nästan alltid där vi alla fastnar.
Vi vill något annat.

Men vad?"

Börjar lovande men snart kommer vi till delen då jag kör fast - mao inte mycket till hjälp för mig...
Men kanske för er andra!

"Fundera runt de stora frågorna, som:
Vad vill jag, egentligen?
Hur vill jag leva?
Vad är jag bra på?
Om inte om fanns, vad skulle jag göra då?
Vart är jag på väg?
Vad ska bort, vad ska till?
Ledtråd: Det är inte ovanligt att undantryckt längtan uttrycker sig i avundsjuka. "


Intressant läsning om inte annat.
Hela artikeln kan du läsa här.

//KM

Inga kommentarer: