söndag 16 mars 2008

Sunny Sunday!

Jaha, då var det söndag igen!
Måndag imorgon och för en gång skull är jag ledig!
Sambon ska på nått jobb-möte så då är jag hemma.
JÄMLIKT var ordet!

Idag har vi segat oss igenom dagen. Lilleman sover nu och så snart han vaknar ska jag röja lite i hans blivande rum och sen ska vi iväg till några vänner och fika.

Storebror har varit och spelat handboll idag. Visserligen på leknivå men ändå!!
Egentligen är det ett fasligt stressande med barnens aktiviteter vid tidig ålder.
Min 4-åring har redan 2 aktiviteter!!! Är det klokt???
Men men, man dras med i "perfekta-föräldern" hysterin som med så mycket annat...

Sådär, nu vaknade han. Perfekt nannat i en dryg timme. Nu ska jag röja i en dryg timme och sen hopp in i duschen!
Hade nån sett mig nu så hade de inte trott sina ögon...! Snacka om avslappnad söndags-stil!
Nä, på med masken och i uniformen och sen iväg! Hahaha...

Trevlig söndag!

//KM

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Jag väntar med spänning på inlägget om ungdomar (var det väl?) Tips överhuvudtaget gillar vi =)
http://deltadelta.blogg.se