måndag 17 mars 2008

Mode-bloggare igen...

Har fortsatt kolla in mode-bloggarna lite för att förstå vad det är som drar med dem? Fattar fortfarande inte riktigt.
Just nu på blondinbellas blogg står det bara en massa om alla tidningar och annan media hon har/ska medverka i. Varför är sånt av intresse?
Hade jag varit hennes mamma hade jag nog läst...
Men alla kan ju inte vara släkt med henne, eller...?

Det är inte bara hennes blogg utan där är fler. Vill du mot förmodan veta vilka jag pratar om så är det Topp-10 på Bloggtoppen.se.

Det som däremot slog mig när jag läste var alla kommentarer. De är inte så läs-värda egentligen men jag kollade kommentarerna efter ett inlägg (över 100 st) och det är beklämmande att läsa hur mycket hat som finns ute.

Jag som mamma och kvinna tycker att detta är hemskt. Visst, det är väl mest avundsjuka småungar som skriver men ändå.

Man har ju faktiskt ett val, man behöver inte läsa och på så sätt stödja hennes blogg om man tycker det är skit.
Fakta kvarstår dock - det är en ung blond tjej som verkligen lyckats!!! Hon har hittat sitt forum och en massa folk som är intresserad av det hon skriver.
Låt henne njuta av sin framgång och stund i strålkastarna!
Va fan, hon är 17 år!!!
Vad kan man förvänta sig? Hur hade man antagligen själv reagerat?

Till alla er som inte gillar det och känner sig tvungna att skriva hatiska kommentarer till henne - LÄS inte henne!
Det tänker nämligen inte jag göra.

1 kommentar:

Miss Millionairess sa...

Ne, jag haller mig ifran att lasa henne med - gillar verkligen inte hennes intryckta palsreklam. Men ja du har ratt, vad tjanar det till att elda pa de kommentarer som redan finns dar?